BACAAN HARIAN KATOLIK

BACAAN   HARIAN  KATOLIK  BAHASA  PAKPAK:
Rabu 15 Juli 2009
Pw. St. Bonaventura, Uskup dan Pujangga Gereja
Kel 3:1-6,9-12 ; Mat 11:25-27

Ai pellin taba kalak siso pandè ngo kessa ipacidah Kono.” (Mat 11: 25c)

Tikanna i mersodip mo Jesus, “Alè Pa, Tuhan simengkuasai langit dekket tanoh èn! Mendokken lias atè ngo Aku baMu kerna mboni ngo karinana ibaing Kono ukum taba kalak mpantas janah pandè. Ai pellin taba kalak siso pandè ngo kessa ipacidah Kono. Idi mo pesennangken ukur Bapa.” “Karinana idi enggo mo ipesoh Bapangku taba Aku. Janah sada kalak poda lot menandai Bapa, laènken Anak i dekket kalak sienggo ipetandaken Anak idi Bapai tabasa.” “Roh mo kènè karinana mendahi Aku kènè sienggo leja janah botongen asa Kupesennang kènè. Uèi kènè mo Aku janah guruken kènè mo bangku nai, ai melamlam janah ncerrep merukur ngo Aku, asa dapetten kesennangen Tendi ndènè. Ai maing sennang ngo perèntah-perèntahKu janah menahang ngo siKupepersanken bai ndènè.

Tinggalkan Balasan

